Anyósom is visszajelzett

Igazat kell adjak neki. Kevés információt szolgáltattam az esetleges kirándulni vágyóknak. ( Bevallom, erre nem is gondoltam, de azt hiszem megoldom valahogy. ) Miért is ne tenném, habár érdekességekre felhívni mások figyelmét az kemény dió. Ugye kinek mi az érdeklődési köre. Ha a királynővel kapcsolatos blogomba belevinném a gárdisták elnevezését ( mivel Tamás tudja ), akkor nyílván nem lenne egy idióta megjegyzésem sem velük kapcsolatban, lehet, hogy sokaknak sokkal jobban tetszene úgy. Azonban elsősorban az ismerőseimet célzom az írásaimmal, feléjük pedig nem akarok nagyképű lenni. Vagyok aki vagyok, bevallom könnyen elsiklom számomra érdektelen dolgok felett. ( Pontosabban nem fordítok energiát a megjegyzésükre, de azért még vannak. )
A történelmi háttér rövidségét említette fel. Na ez az a téma, amibe nem nagyon mennék bele, hogy miért, de számomra talán a legkevésbé fontos. De ez sem igaz. Általában a művészettörténet ( Pedig művész az nem vagyok, ezen kívül pedig ne a festményekre tessék gondolni! ) érdekel jobban. Egy egy ilyen látogatás alkalmával pedig a kor emberének élete. Ezek azonban számomra olyan személyes benyomások, amelyeket szóban a családommal szeretnék megosztani.
Minden esetre megígérem, ha valaki a megjegyzésben valamire rákérdez megpróbálok utána járni és hozzáfűzni. ( Erre azért merek vállalkozni, mert az interneten rengeteg infó van, illetve ritka kivételekkel a látogatásainkkor tájékoztató füzettel gazdagodunk. Amelyből jó sok kép is származik. )
"Felhívás tehát keringőre": megjegyzéseket, visszajelzéseket várok!
2 Responses
  1. Unknown Says:

    Nem "kritizálni akartam" a saját érzéseimet,gondolataimat írtam le az olvasottakról.Mivel a képek nagyon látvanyosak és a képtár sokoldalú, ezér ha más is nézi (netán lusta máshl keresni) esetleg kaphat néhány gyakorlati infót is.

  2. Novák Erika Says:

    Azért is van idézőjelben, mert kedves véleménynyílvánításnak tartom!

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
abcs